BOTWISE usprawnienia zarządzanie wiedzą za pomocą AI

0
1232

BOTWISE usprawnienia zarządzanie wiedzą za pomocą AI
BOTWISE usprawnienia zarządzanie wiedzą za pomocą AI
Poznaj ofertę polecanej przez nas firmy. Kliknij tutaj: https://flameprotect.pl. Na prawdę warto.

BOTWISE — czas na nowoczesne zarządzanie wiedzą w organizacji.

W wielu firmach zespoły obsługi klienta codziennie wertują bazy wiedzy w poszukiwaniu odpowiedzi na palące problemy klientów. Jak zwiększyć ich efektywność o 20%?

Z pomocą przychodzi BOTWISE — polskistartup z Wrocławia, który zaprzęga sztuczną inteligencję do zarządzania wiedzą w organizacjach. Za pomocą specjalnego algorytmu łączy różne źródła wiedzy używane w firmie w formie chatbota. Rozmowa z nim z wykorzystaniem języka naturalnego jest bardzo intuicyjna, a dzięki niej wszystkie odpowiedzi znajdziemy w jednym miejscu.

Gdzie sprawdzi się rozwiązanie BOTWISE?

Narzędzie to będzie świetnym rozwiązaniem w działach, które stykają się codziennie z dużymi wolumenami powtarzalnych zapytań. Mogą to być:

  • działy obsługi klienta i reklamacji,
  • dział pomocy technicznej,
  • działy HR.

Takie zespoły często korzystają z wielu różnych baz wiedzy — mogą to być strony na Sharepoint, dokumenty szkoleniowe, FAQs, wewnętrzne notatki w systemie czy wiadomości od lidera zespołu. Przeszukiwanie tych wszystkich miejsc w poszukiwaniu odpowiednich informacji trwa bardzo długo — często cały dzień w skali tygodnia.BOTWISE pozwala na skrócenie tego czasu nawet o 90%.

Platforma jest bardzo intuicyjna w obsłudze, ponieważ wykorzystuje język naturalny. Można zadać pytanie tak, jakby pytało się kolegę z biurka obok, a chatbot błyskawicznie sprawdzi dostępne źródła i pokaże najlepszą odpowiedź, wraz z linkiem do tekstu źródłowego.

Dlaczego warto korzystać w BOTWISE?

Lepsze zarządzanie wiedzą w organizacji ma wiele korzyści. Wspomniane przed chwilą skrócenie czasu wyszukiwania pozwala na:

  • Skrócenie średniego czasu rozmowy z klientem i większe zadowolenie z obsługi. Klienci docenią szybką i dogłębną odpowiedź na ich pytania.
  • Skrócenie czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem. Krótsze rozmowy z klientami pozwolą na obsłużenie dodatkowych klientów przy tym samym czasie.
  • Szybsze wdrożenie nowych pracowników
  • Zmniejszenie rotacji w zespole. Jedną z przyczyn odejścia z firmy może być zmęczenie wykonywaniem żmudnych zadań, która wpływa na obniżenie motywacji i chęć zmiany pracy.

Jak wygląda wdrożenie w firmie?

Przede wszystkim potrzebujesz zastanowić się, w jakich obszarach firmy chcesz wdrożyć BOTWISE. Konsultanci przeprowadzą Cię przez cały proces analizy i wdrożenia narzędzia.

Wdrożenie wersji standardowej trwa dosłownie kilka minut. Proces ten może się jednak wydłużyć, jeśli będzie potrzeba dodania dedykowanych integracji lub instalacji on-premise w związku z politykę bezpieczeństwa w organizacji. Może to wtedy potrwać od kilku tygodni do miesięcy, w zależności od formalności i procedur po stronie klienta.

Przykłady wdrożenia

BOTWISE to rozwiązanie, które jest już z sukcesem wdrażane w organizacjach. Jednym z zadowolonych klientów jest innogy Polska S.A. – jedna z największych firm energetycznych w Europie.

Konsultanci działu obsługi klienta w call center dostali możliwość wyszukiwania informacji poprzez jedno okno BOTWISE zamiast wielu baz wiedzy. Dzięki wdrożeniu tego rozwiązania udało się m.in. skrócić czas obsługi klienta, poprawić samą bazę wiedzy i skrócić czas onboardingu nowych pracowników.

Pełne case study możecie znaleźć Case Study – innogy

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułSkup aut w Warszawie
Następny artykułWypożyczalnia samochodów w Warszawie?
WarszawaBiz.pl, to Biznesowy Portal Informacyjny. Za pomocą naszego serwisu szybko i skutecznie wypromujesz swoją firmę, usługi, produkty lub opublikujesz komunikaty PR. Zacznij promować swój biznes już dziś. Więcej informacji na BizPress.pl